Wchodząc do sklepu jubilerskiego nasze oczy przykuwa blask bijący od ogromnej ilości naszyjników, pierścionków i kolczyków. Wszystkimi zmysłami odczuwamy ich piękno i nabieramy ochoty, by coś natychmiast kupić. Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego tak się dzieje?

Zadaniem pracownika w takim miejscu, jest jak najbardziej korzystne ułożenie i wyeksponowanie biżuterii, by od wejścia przyciągała wzrok potencjalnych klientów. Aby móc podkreślić unikalny wygląd kosztowności, układa się je na różnego rodzaju wieszakach, paletach, tackach, stojakach czy popiersiach. Wszystkie te ekspozytory na biżuterię mają jeden cel - podkreślić zalety produktu i sprawić, by klient go zakupił. Im lepiej jest wyeksponowana biżuteria, tym większa szansa na sukces.

Najmniejsze rzeczy, jak pierścionki, kolczyki i broszki często są rozmieszczone obok siebie na wieszakach i paletach - wybór jest większy i trudniej o pominięcie któregoś z nich. Łańcuszki z kolei mogą być prezentowane na paletach z haczykami lub wieszakach. Podobnie większe naszyjniki.

Biżuteria luksusowa, droższa jest eksponowana na aksamitnych popiersiach, kształtem zbliżonych do kobiecej szyi i dekoltu. One najlepiej ukażą kształt i urodę kamieni szlachetnych i ułatwią kobietom wybór. Także droższe kolczyki, bransoletki i pierścionki są pokazywane w pojedynczych ekspozytorach, w kształcie pudełeczka, czy wałka.

Ciekawym pomysłem jest też prezentowanie pierścionków na ułożonej fantazyjnie plastikowej ludzkiej dłoni. Kształty ekspozytorów mogą być zresztą jeszcze bardziej fantazyjne - spotyka się takie stylizowane na parasolki, listki, czy spirale. Każdy jest niepowtarzalny i idealnie wypełnia swoją rolę - wydobywa na świat piękno ukryte w biżuterii.

Teraz możesz własną kolekcję biżuterii przechować i prezentować na ekspozytorach. Świetnie będzie się prezentować na toaletce czy w salonie. Wszystkie koleżanki będą Ci zazdrościć :)

Ekspozytory Jest jeden produkt.

Pokazano 1 - 1 z 1 produktu